.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه جالب تاج برای کفاشیان/ رئیسی که نایب رئیس هم می‌شود!
شنیده می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال برای ماندن کفاشیان در فدراسیون ترفند جالبی دارد
به گزارش شمال نیوز، مدیرانفدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر درباره ابهاماتی که درباره ادامه همکاری علی کفاشیان در این مجموعه به خاطر بازنشستگی وجود دارد سکوت کامل اختیار کرده‌اند. در شرایطی که سازمان بازرسی به صراحت اعلام کرده افراد بازنشسته شاغل تا تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۶ باید از سمت خود کناره‌گیری می‌کردند در فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف بحث بازنشستگی کفاشیان روشن نشده است.
نکته قابل تامل اینجاست که فدراسیون اعتقاد دارد یک مجموعه غیر دولتی است که زیر نظر فیفا فعالیت می‌کند و از طرفی کفاشیان هم در مقام نایب رئیسی اول ریالی دریافتی از فوتبال ایران ندارد. از آنجایی هم که کفاشیان ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا و کرسی نایب رئیسی نهاد حاکم بر فوتبال اسیا را بر عهده دارد کنار گذاشتن او از فدراسیون احتمال بحث دخالت سیاست در ورزش را برای afc و fifa مطرح می‌کند و به همین خاطر است که تا کنون تکلیف کفاشیان روشن نشده است.   پیش از این فدراسیون با چیزی حدود ۴۰ مدیر بازنشسته که در این مجموعه فعالیت داشتند قطع همکاری کرده بود و حالا فقط کفاشیان است که به کار خود با توجه به بازنشسته بودن ادامه می‌دهد.
در چنین شرایطی و در آستانه نزدیک شدن به زمان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال مهدی تاج درباره وضعیت کفاشیان اعلام کرده است که احتمالا به زودی حکم ریاست کمیته فوتسال فدراسیون را به نام او پس از بیش از یک سال سرپرستی صادر خواهد کرد. تاج در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: کفاشیان در حال حاضر سرپرست کمیته فوتسال است و با حکم سرپرستی هم کار تمام عیاری در فوتسال انجام می‌دهد. ما داریم به این موضوع فکر می‌کنیم. کفاشیان نایب رییس اول هم است. فکر می‌کنم فوتسال شرایط خوبی دارد و جابه‌جایی در راس کمیته فوتسال منطقی نیست. به این که برای کفاشیان حکم ریاست کمیته فوتسال زده شود فکر می‌کنم و با خود او هم صحبت خواهم کرد.
به دنبال مصاحبه مهدی تاج، اما برخی شایعات در محافل ورزشی مطرح شده که در نوع خود جالب توجه است. گفته می‌شود این احتمال وجود دارد به خاطر فشار‌هایی که روی تاج وجود دارد، او با کفاشیان مذاکراتی انجام بدهد که حکم ریاست کمیته فوتسال را برایش صادر کند و با مرور زمان ریاست کمیته فوتسال را به نایب رئیس فدراسیون فوتبال در اساسنامه جدید بگنجاند.   به این ترتیب کفاشیان همچنان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باقی خواهد ماند. البته کفاشیان با ریاست تاج در فدراسیون از مدیریت کلان و اجرایی فاصله زیادی گرفته است و به ندرت در فدراسیون حاضر می‌شود. همین مسئله باعث دامن زدن به شایعات پیرامون احتمال تغییرات مدیریتی و جابجایی پست‌ها در فدراسیون فوتبال شده است.   البته در شرایط کنونی آن چیزی که برای همه مشخص است نایب رئیس اول کفاشیان در کمیته فوتسال و اعلام نظر قطعی تاج درباره صدور حکم ریاست کمیته فوتسال برای او است. منتهی باید دید بعد از این اتفاق تغییراتی که به عنوان شایعه به آن اشاره شد در فدراسیون شکلی رسمی به خود خواهد گرفت یا خیر. منبع:میزان
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.